Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

ΕΝΑΡΞΗ!!!

Εντάξει φίλε ΝΣ, με έπεισες! Τωρα πια -αν και ο χρόνος δεν περισσεύει ούτε για αστείο- "blogάρω" κι εγώ! Δεν ξέρω αν θα είμαι συνεπής, αλλά...

Θα προσπαθήσω,
να σας ζαλίσω,
να φλυαρήσω,
να σας σαστίσω,
να σας πληροφορήσω,
κι αν σας λυπήσω,
τον εαυτό μου,
θα συγχωρήσω,
κι ευθύς αμέσως,
θα συνεχίσω,
πριν να προλάβω,
να ραθυμίσω.
Κι αν βαρεθείτε,
να μου το πείτε,
κι αν δεν βαστάτε,
ξαφανιστείτε,
και μην φανείτε,
άμα δεν βρείτε,
λόγια για να,
συγχωρηθείτε.
Παρόλ' αυτά,
μεσ' την καρδιά μου,
σας έχω όλους,
αν στα καλά μου,
συγκρατηθώ,
στις κακουχίες,
κι αν δεν πέσω,
σε αμαρτίες...
Μα κι αν συμβεί,
ω! συμφορά μου,
ας με θυμάστε,
...απ'τα γραφτά μου!

1 σχόλιο:

Melodious είπε...

Τιμή μου αγαπημένε, που εσύ με ονομάζεις φίλο σου :-) Αν και επι τροχάδην ανεγνωκώς το υμέτερον ιστολόγιον, υπόσχομαι δριμεία επάνοδον επί του λογοθετείν και λογίζεσθαι...

Ασπασμοί σταυροειδείς με τρούλλο,
ΝΣ.